Mer än bara ett kontor.<br>Vi tar hand om dig så att du kan fokusera på ditt.

Mer än bara ett kontor.
Vi tar hand om dig så att du kan fokusera på ditt.

Medlemskap

På 7A börjar allt med ditt medlemskap. Det är din nyckel hit, eller ditt backstagepass till arbetslivet. En helhetsupplevelse som förenklar och förhöjer din arbetsdag.

image

Vi sätter guldkant på din vardag med allt från frukost, föreläsningar, AW’s och träning, till en receptionist som välkomnar dig och tar hand om ditt besök. Som medlem på 7A kan du sitta i loungerna, en öppen miljö med personlig och funktionell möblering, från avslappnade soffgrupper till ergonomiska skrivbordsplatser på alla våra fyra anläggningar i Stockholm city: Posthuset, Odenplan, Strandvägen och Vasagatan, eller i mötesrum för de tillfällen du behöver sitta avskilt.

På 7A behöver du heller inte lägga energi på en massa praktikaliteter – vi tar hand om allt från att byta glödlampor till att wifi och kaffemaskinen fungerar som de ska. Så att du kan fokusera på det du gör bäst.

Från 5900kr/medlemskap

Vad har du som medlem tillgång till:

Över 10 000 kvm med allmänna ytor

Bemannad reception

Frukostar, fika, godis och annat gott

Föreläsningar och nätverksträffar

Mötesrum och telefonhytter

7As wifi och nätverk

Skrivare och fria utskrifter

Post och budhantering

Städ och sophantering

IT-support och extra IT tjänster

Omklädningsrum med dusch

Ekologiskt kaffe, te och mineralvatten

Wellness avdelning och träning

Erbjudanden från 7A partners

Lägg till garageplats, förråd och skåp

Rabatt på konferens, fest och event

Företagsnamn i entrén

Utnämnd mest hållbara co-working

Företagsadress på bästa city läge

Fastighetstekniker på plats

Dagstidningar och frukt

AWs och roliga aktiviteter

Kök/pentryn med allt du behöver

Private desk

Private desk, eller kort och gott, din egen arbetsplats. Perfekt för dig som vill ha en egen plats, men inte vill binda dig till ett helt eget kontor.

image

Hyr ditt alldeles egna skrivbord i våra anpassade arbetslounger. Din arbetsplats är fullt utrustad med höj- och sänkbart skrivbord, ergonomisk stol samt låsbar förvaring. 

Självklart får du all service som ingår i medlemskapet, så som mötesrum, posthantering och access till alla 7A’s lounger mitt i Stockholm city. Så att du inte bara kan jobba, utan också nätverka på bästa sätt. 

Alla förmåner som medlem

Eget skrivbord

Private office

Private office, eller med andra ord, ditt eget kontor. Fullt möblerade kontor med plats för allt mellan 1 till 25 arbetsplatser.

image

Med det personliga bemötandet i centrum hjälper vi er att hitta den bästa kontorslösningen och tar sedan hand om er på plats. Flytta in i fullt möblerade kontorsrum, eller låt oss hjälpa till att skapa en skräddarsydd miljö för ditt företag. 

Höj- och sänkbara skrivbord, ergonomiska kontorsstolar, förvaring och skrivbordslampa ingår, men utöver det har ni fria händer att inreda så som ni vill ha det. Skulle ni önska andra möbler, en speciell väggfärg eller sätta upp er logga så finns det självklart möjligheter att göra det. Och är du fyrbent och rumsren är du minst lika välkommen som din husse eller matte.

I varje arbetsplats ingår ett medlemskap som ger er tillgång till alla våra anläggningars lounger och aktiviteter så att ni lätt kan hitta inspiration i en ny miljö. Direkt utanför dörren hittar du allt som 7A erbjuder: härliga kollegor från andra företag, fullt utrustade pentryn, mötesrum, träningar, frukostar, och en massa mer – varje vecka. Du kan läsa mer om vad som ingår under “Medlemskap”.

Alla medlemsförmåner ingår

Personlig kontakt vid inflytt

Kontorsvärdar

IT support vid inflytt

Möjlighet att personalisera kontoret

Hundvänligt kontor

Tillgång dygnet runt

Flexibla avtal

Big office

Stora kontor för stora företag. För er erbjuder vi personaliserade kontor från 100 kvm och uppåt.

image

För att skapa en atmosfär som verkligen speglar ert företag låter vi er personifiera lokalerna enligt er profil och företagskultur. Genom att använda vår expertis och samarbeta med våra partners kan vi ytterligare skräddarsy och förbättra er arbetsmiljö. Vi blir er partner i att skapa den perfekta arbetsplatsen. 

Förutom att Big Office är en flexibel och kostnadseffektiv lösning så är det även kontor som kan skämma bort även den mest kräsne medarbetaren. Våra Big Office är inredda med allt från ergonomiska arbetsplatser och lounge- och mötesrumsmöbler, till fullt utrustade pentryn och egna toaletter. 

Utöver ert kontor får ni också tillgång till tusentals kvadratmeter med allmänna ytor, samt alla våra medlemsförmåner. Så egentligen får ni ett Bigger Office.

Alla medlemsförmåner ingår

Designa ditt eget kontor

IT-support vid inflytt

Personlig kontakt under hela processen

Tillgång till inredningshjälp via partner

Hundvänligt kontor

Värme, vatten, fastighetsskatt

Tillgång dygnet runt

Kontorsvärd

Day pass

Äntligen kan du ta en dag i taget med 7A:s Day Pass. Sitt på valfri anläggning och ta del av allt som händer på plats . Från 395 kr per dag.

image

Checka smidigt in i receptionen på någon av våra centrala anläggningar. Det perfekta tillfället att nätverka med våra olika medlemmar, från väletablerade företag till spännande startups. Vem vet, kanske hamnar du vid samma bord som nästa unicorn?

Oavsett om du behöver byta ut hemmakontoret för en dag, hitta ny inspiration, saknar gemenskapen vid kaffemaskinen eller helt enkelt längtar efter en produktiv dag på en ny plats, så är våra day pass det perfekta valet för dig. Upptäck en plats där arbete och samarbete förenas, och där du kan uppnå din fulla potential.

Ett day pass kostar från 395 kr inkl. moms och betalas på plats.

Varmt välkommen in till valfri anläggning.

Tillgång till loungeplats under dagen

Var med på dagens aktiviter

Tillgång till mötesrum

Frukost, fika mm beroende på dag

Ekologiskt kaffe, te och mineralvatten

Möjlighet till utskrifter

Lediga kontor

Frågor och svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna som vi får. Har du frågor eller funderingar om du inte hittar svar på här? Kontakta oss så hjälper vid dig!

Får jag ha med mig min hund på kontoret?

Ja, hundar är tillåtet på 7A. Så länge din fyrbenta vän är rumsren och håller sig på kontoret och inte i gemensamma utrymmen.

Får jag måla om kontoret jag hyr av er?

Det går bra att måla om kontoret om ni skulle vilja göra det lite mer till ”ert”. Det enda ni behöver göra är att återställa lokalen innan ni flyttar ut eller byter lokal.

Får vi ta med våra egna möbler till kontoret vi hyr av er?

Ja, ni får gärna ta med era egna möbler. I hyran ingår ergonomiska kontorsstolar, höj-och sänkbart skrivbord samt låsbar förvaring.

Finns det tillgång till dusch och omklädningsrum på era anläggningar?

Ja, dusch och möjlighet till ombyte finns på alla våra anläggningar.

Ingår det fria mötesrumstimmar i min kontorshyra?

På alla anläggningar finns kostnadsfria mötesrum som du är välkommen att använda i mån av plats. Det finns dessutom telefonhytter på varje våningsplan för ostörda samtal och digitala möten. Våra större mötesrum går att boka för en timkostnad. Planerar ni en konferens, större event eller kanske en sommar-eller julfest så har alla våra anläggningar även en konferensvåning.

Jag skulle vilja komma och se era lokaler, hur bokar jag en visning?

Du är varmt välkommen att skicka en intresseanmälan direkt på vår hemsida, ringa oss på 08-586 107 00 eller mejla kontor@7a.se så tar en av våra säljare mer än gärna emot dig för en visning!

Jag väger mellan kontorshotell och egna lokaler, varför ska jag välja er?

Hos 7A betalar du endast för den effektiva kontorsytan som du använder just nu. Du får även tillgång till gemensamma utrymmen och all kringservice – oavsett antalet anställda på företaget. Hos 7A kan du hyra ett helt våningsplan som är skalskyddat och utformat precis utefter dina krav och önskemål. Dessutom slipper du fastna i långa avtal som inte följer din verksamhetsutveckling.

Jag vet inte hur mitt lokalbehov ser ut om ett år, hur flexibla är ni med avtalstider?

Hos 7A kan du växa från en dag till en annan och skala ner med tre månaders varsel. Vill du byta till ett mindre kontor så gör vi allt vi kan för att hyra ut ditt befintliga under uppsägningstiden, för att flytten ska kunna gå snabbare än så.

Kan jag boka mötesrum på en annan anläggning än den jag hyr mitt kontor på?

Ja, du är givetvis välkommen att boka mötesrum på alla våra anläggningar! Det gäller även loungerna på alla anläggningar som du alltid är välkomna att besöka på alla anläggningar.

Mitt bolag är inte momspliktigt, kan jag ändå vara hyresgäst hos er?

Absolut! Vi har möjlighet att ta emot såväl små som stora icke momspliktiga bolag och organisationer.